Anatomy

Anatomy is basicly a passive skill which works mostly undetected but is a big help during fights or healing.
Anatomy ist grunsätzlich ein passiver Skill, welcher meistens unbemerkt arbeitet aber eine große Hilfe im Kampf und während der Heilung ist.
Last update: 27.03.2003
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Anatomy in Combat Anatomie im Kampf

Your Anatomy skill is automatically used while in combat to increase your damage. Being in combat means you are already (passive) using a combat skill. Combat skills are: Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling. Depending on how high your anamoty skill is, you will receive up to 20% damage bonus (and even 30% damage bonus for 100 Anatomy).

Der Anatomie Skill wird automatisch im Kampf ist, um den Schaden zu erhöhen. Das bedeutet, man benutzt zusätlich eines der folgenden (passiven) Fähigkeiten: Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship oder Wrestling. Je nach höhe des Anatomy Skills bekommt man bis zu 20% Schadensbonus (und sogar 30% Schadensbonus für 100 und mehr Anatomy).

Notice: With Age of Shadows special moves have been added to the game for every weapon, so this is not a Speciality anymore. The moves also work different now then the Pre-Aos description below. Anmerkung: Mit Age of Shadows sind Spezialschläge für jede Waffe eingeführt worden, also ist dies keine Spezialität mehr. Diese Schläge funktionieren jetzt auch anders als die folgende Pre-Aos Beschreibung.

When fighting with a twohanded weapon, anatomy will give a chance of a quarter of your skill to land a special hit.

When fighting with the Wrestling skill, you will receive a chance to land a stunning blow if your Anatomy skill is 80 or higher.

Wenn man mit einem Bihänder kämpft gibt Anatomie eine chance von einem Viertel der Skillhöhe, um einen Spezialschlag zu landen.

Wenn man mit Wrestling kämpft bekommt man eine Chance, einen Betäubungsschlag zu landen, wenn die Anatomie Fähigkeit 80 oder höher ist.

Anatomy and Healing Anatomie und Heilung
When using the Healing skill, your Anatomy skill allows you to heal greater amounts of damage. If your Anatomy (and Healing) skill is 60 or higher, you may heal poison in yourself and others. If your Anatomy (and Healing) skill is 80 or higher, you may resurrect dead players.
Wenn man den Healing Skill benutzt wird Anatomie es ermöglichen, mehr Schaden zu heilen. Wenn der Anatomie (und Healing) Skill 60 oder höher ist kann man sich selbst und andere von Gift befreien. Wenn der Anatomie (und Healing) Skill 80 oder höher ist kann man Geister wiederbeleben.
Anatomy Usage Benutzung von Anatomy
You can also directly use the Anatomy skill to examine other players or creatures. This usage will bring following information about the target's dexterity and strength.
Man kann Anatomie auch direkt benutzen, um andere Spieler oder Kreaturen zu untersuchen. Das wird folgende Information über die Geschicklichkeit und Stärke des Untersuchten bringen:
DEX (dexterity)
(Geschicklichkeit)
Attribute
Attribut
(DEX / STR)
STR (strength)
(Stärke)
"very clumsy" 0 - 10 "rather feeble"
"somewhat uncoordinated" 11 - 20 "somewhat weak"
"moderately dextrous" 21 - 30 "to be of normal strength"
"somewhat agile" 31 - 40 "somewhat strong"
"very agile" 41 - 50 "very strong"
"extremely agile" 51 - 60 "extremely strong"
"extraordinary agile" 61 - 70 "extraordinary strong"
"moves like quicksilver" 71 - 80 "strong as an ox"
"one of the fastest people you have ever seen" 81 - 90 "one of the strongest people you have ever seen"
"superhumanly agile" 90+ "superhumanly strong"
An anatomy skill over 65 will also reveal information about the target's current stamina.
Ein Anatomie-Skill von über 65 wird auch Informationen über die aktuelle Stamina des Untersuchten enthüllen.
Additional Information Zusätzliche Information
Professional Title: Healer
Statistics Used: Intelligence, Dexterity
Usage By: Skill list or automatic (in combat or with healing)
Trainers: Artist, Butcher, Healer Guildmaster, Sculptor, Wandering Healer
Handy Additional Skills: Healing, Combat skills (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling)
Skillgain: target-based
Berufsitel: Healer
Benutzte Statistics: Intelligence, Dexterity
Benutzung durch: Skill Liste oder automatisch (im Kampf oder mit Heilung)
Trainer: Artist, Butcher, Healer Guildmaster, Sculptor, Wandering Healer
Brauchbare zusätzliche Skills: Healing, Kampffähigkeiten (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling)
Skillsteigerung: Zielabhängig

 

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