Tactics

A fighter needs at least three skills. A weapon-skill, Anatomy and Tactics ..

Ein Kämpfer braucht zumindest drei Skills. Einen Waffenskill, Anatomy und Tactics ..
Last updated: 20.07.2003
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General Information

Allgemeine Informationen

Tactics is an essencial skill for Fighters. Together with Anatomy, it determines the real damage dealt from a weapon after it hit successfully. Depending on you Tactics skill, your hit can inflict from 50% to 150% of its calculated base damage. The Tactics bonus calculated in the following way:

Tactics + 50 = Percentage of damage inflicted

Taktik ist ein essentieller Skill für Kämpfer. Gemeinsam mit Anatomy bestimmt es den tatsächlich nach einem erfolgreichem Schlag verursachten Schaden. Je nach der Höhe des Tactics Skills kann man zwischen 50% und 150% des errechneten Grundschadens verursachen. Der Bonus wird wie folgt berechnet:

Tactics + 50 = Prozentsatz des verursachten Schadens.

Tactics Usage Tactics Benutzung

Tactics cannot be used directly. It is being used and raises automatically while fighting. It doesn't matter which weapon you fight with, or even if you fight barehanded, all combat skills (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling) also passively use Tactics to determine the damage.

Tactics kann man nicht direkt benutzen. Es wird automatisch im Kampf benutzt und gesteigert. Es ist unwichtig, welche Waffe (oder auch die leeren Hände) man im Kampf verwendet, alle Kampfskills (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling) benötigen passiv Taktik für die Schadensberechnung.

Additional Information Zusätzliche Information
Professional Title: Warrior
Statistics Used: -
Usage By: automatic in combat
Trainers: Blacksmith, Fighter, Mercenary, Monk, Noble, Ocllo Cashual, Paladin, Pirate, Ranger, Ranger Guildmaster, Sailor, Warrior, Warrior Guildmaster, Weapons Trainer, Weaponsmith
Handy Additional Skills: Anatomy, Combat skills (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling)
Skillgain: difficulty based
Berufsitel: Healer
Benutzte Statistics: -
Benutzung durch: automatisch im Kampf
Trainer: Blacksmith, Fighter, Mercenary, Monk, Noble, Ocllo Cashual, Paladin, Pirate, Ranger, Ranger Guildmaster, Sailor, Warrior, Warrior Guildmaster, Weapons Trainer, Weaponsmith
Brauchbare zusätzliche Skills: Anatomy, Kampffähigkeiten (Archery, Fencing, Mace Fighting, Swordmanship, Wrestling)
Skillsteigerung: Schwierigkeits-abhängig

 

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